Upavistha Konasana Adjustment

In this clip you see a great way to lengthen the spine in upavistha konasana.  It feels really good!
Dans cette vidéo, vous pourrez voir comment étirer la colonne vertébral dans upavistha konasana.

Relaxing the Neck & Shoulders

Long hours sitting at a computer, reading, driving, etc can bring tension in the shoulders, neck and face, in addition to weakening the back and abdominal muscles.  

The following routine is meant to release some of the tension in these areas while sitting in a chair while sitting in front of your computer!  

When you have the opportunity, it can be useful to also do the Core Strengthening and Back Care sequences to gain strength; making it easier to keep good posture while sitting.

Assis pendant de longues heures devant un ordinateur, lire, conduire, etc. tout cela peut amener des tensions dans les épaules, le cou et le visage et egalement affaiblir le dos et les abdominaux.  

La routine suivante est faite pour relâcher certaines tensions de ces parties du corps tout en restant assis sur une chaise même en étant devant votre ordinateur.  

Lorsque vous en avez le temps il est également très utile de faire les séquences de renforcement du ventre et de soins du dos pour gagner de la force.  Ceci vous aidera à garder une meilleure posture assise.

Higher Goals of Yoga ~ Samadhi & Liberation

In this clip from a discussion on Samadhi, Linda reads a beautiful quote by Ramana Maharshi and then discusses the meaning of it!
Voici une vidéo d'une discussion sur le Samadhi, Linda lit une magnifique citation de Ramana Maharshi et parle du sens de celle ci!

This is some excerpts from a discussion on reaching the mystical liberation :) .
Voici un extrait d'une discussion sur "la libération mystique":).